Siyacus benimde çok düzensiz ergenlikten beri . Pkoyum ilacsız olmamiyorum adet. Tedavi de gördüm çatlatma iğnesi 2 sefer tutmadı aşılama düşünüyorduk artık soğan suyu içtim hatta . 2 hafta erken oldum 6 Şubat’ta oldum sonra degerlendirdim günlerimi bende olduğum tarihden hesapladım benimde 4 martta olamam gerekiyordu olmadım . İlaç içmedim diye tahmin ediyorum ben 😊