Siyacus Severozge yok canım ama orda yaşamak isderdim cunki güzel yerleriniz var havası sıcak bura çok soğuk
Siyacus Severozge ha bide canım yalnis anlama diye söylüyorum şimdi savaş var diye rusyada yaşıyorsam rus digilim türküm bura gelin geldim iş için geldik 3 yıldır burda yaşıyoruz
Severozge Siyacus benimde oluyor acaba diyorum havadan mi diyorum kar var çünkü Türkiye’de ama yinede bilmiyorum canım . Sızlıyor dizleriminden aşağısı . İnşallah öyledir.
Siyacus Severozge evet canim bugün gitdim kan tahlili verdim 2 haftaya sonuç çıkar dedi doktor çok heyecanlıyım adet olmadım da şimdiye kadar belki vardır sen adet oldun mu canım?
Severozge Siyacus yok canım bende olmadım biraz daha bekleyim dedim inşllah vardır ikimiz için hayırlı olur inşallah 🤩
Zeynepct Mrvnrsntrk aynısını bende yaşıyorum şuan 🙄 31 ocak son regli daha tık yok testler negatif bugun dayanadım sağlık ocağına gittim test vermeye yarın öğreniceğim bakalım ne var ne yok . Şubat ayında aynı şekilde doktora gittim ultrosan ilede baktı herhangi bir sıkıntı yok demişti kadın olmak cidden çok zor bir kez daha anlıyorum .
Severozge Siyacus bende vericem kan inşllah vardır . Beyaz akıntı gelmiş gene ayaklarım ara ara ağrıyor rabbim herkese nasip etsin 🙏
Siyacus Severozge evet canim bendede oyle oluyor ama bende 2sindende geliyor hem beyaz hem sarı ama kokusu yok bide karın mide ağrısı yaşıyorum acıkıyorum bu belirtiler adet belirtisi mi?
Kedilitazeanne1 Mrvnrsntrk benim 15gun 20gun geciktigi oluyodu ağrılarım bulantilarim oluyodu ama malesef gebe değildim. Bu ay tam 10gun gecikti şans eseri namaz kılarken baygınlık geçirdim hastaneye gittik ve 5bucuk haftalık hamile olduğumu öğrendim. Hormon testleri yaptım malesef oluyormuş adet gecikmeleri böyle :/ bekarken çok düzenliydi evlendikten sonra hep 15 20gun sonra oluyodum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌼🌹♥️
Es00raa Bnde sizler gibiyim kizlar hep bi korku . En son 9 subatta adet gordum 12 gundur gecikiyo heran agrim var oldum olucam diyorum ama yok olmuyorum . 5 gun once test yaptim yine negatifti bekliyelim baklm insalh gec dollenmedir