Severozge bende canım 4 şubat da regl oldum bu ay olmadım gecikmenin 7ci günü test yapdim erken gebelik testi çıkmadı karın ağrım oldu 2,3gun belim kopuyodu dedim olucam qaliba ama hiç bir şey yok anlamıyorum akıntım da var sag böbreğimde sanki birsey var yuvarlak dokununca ağrıyor nası desem kasiklarim da karnımda gerginlik var gibi kusura bakmayın uzun oldu hakkınızı helal edin yarın doktora gidicem çok heyecanlıyım inşallah güzel haberlerle gelirim 😔🙏