Hndgkce eğer benim gibi çok kafaya takar aşırı üzülürseniz tekrar hamilelik uzun sürebilir benim hiçbir sorumum olmamasjna rağmen tam 1 sene sürdü doktor psikolojini çok bozmuşsun demiştim ne zaman üzülmeyi buraktım kabullendim hamile kaldım şuan 17 haftalık hamileyim inş en kısa sürede hamile kalırsın canım rabbim sağlıklı hamilelik nasip eder yeterki üzülme ve duayı bırakma emin ol seni çok iyi anlıuorum yaşadıkların çok zor bide şöyle düşün rabbim onu sana kosmet etseydi ne olursa olsun sana sıkı sıkı tutunurdu böyle düşünürsen daha kolay olur senin için mesela benim ilkinde hiç bir problem yoktu ne kanama ne ağrı ama kaybettik ben üzüntüden tam 6 ay adet görmedim bu hamileliğimde çok sıkıntılı oldu iki defa şiddetli kanama ile hastaneye yattım ama bebeğim sıkı sıkı tutundu çünkü rabbim öyle istedi ve bu dünyada yicek ekmeği varmış allah yardımcın olsun 😞