Hndgkce üzülme ilk çocuğu böyle olanlar ikinciye daha sağlıklı bir bebek dünyaya getirir bide büyüklerin bi lafı var sağlıklı bebek Yaşar sağlıksız Bebek ölür diye ben 33 haftalığım ama ilk zamanlar hep üzülmicem öyle biley olursa demiştim tabi artık herşeyimi hissediyorsun seviyorsun karnında oynuyor gibi senşe artık çok üzülürüm ama o zamanlar üzülmezdim sağlıksız Bebek tutunamaz ferler doktorlarda dahil benim kalp atışı 9 haftaya kadar duyulmamıştı 9 da gel yine duyulmaZsa bakıcaz demişti doktorum ama duyuldu bazen geç duyulabiliyor siz kaç haftalıksınız