Hndgkce
Rabbim sabrını versin inşallah yüreğine bende aynı şekilde olmuştum kürtaj olduktan 1,5 ay sonra falan hamile kaldım şimdi kollarımda mışıl mışıl uyuyo oğlum 💕 yani demem o ki bende çok üzüldüm çok ağladım sonra kendime iyi bakmaya karar verdim ve o zaman hamile kaldım rabbim sanda hayırlı sağlıklı bi evlat nasip etsin kısa zamanda