22 haftalık olacagız yarın Allah nasip ederse bayram sonrası olucak dogum 15 16 temmuz gibi sezaryan olucam çünkü dolabı, hastane çıkışlarını, tulum, zıbın, battaniye gibi şeylerini aldık 🥰 erken biraz evet ama gün gün pahalanıyor herşey pazar günü arabası ve beşiğini alıcaz nasipse kendim için olanları ve geri kalan eksikleri ramazan sonrası alacagım inşAllah 🥰🤲