_momy_ hamisbirben benim temmuz sonu ama sezeryan olursa ortası olur 🌟🐳😄 şubat e bebek indiriminden birkaç parça aldım bebek arabası beşik filan da ilk bebeğimden vardı hastane çıkışı benek bezi onlar bineron emzik kendime hastane pijama filan alıcam
Siracinannesi hamisbirben temmuzun 6 ve 12si gözüküyor doğumum 🥰 yavaştan başladım liste yaptım detaylıdan sonra şimdide beğendiğim şeyler oldukça alıyorum yariisi bitti sayılır 🙃
csmaknc hamisbirben Temmuz sonu Ağustos başı canım yenidoğan kıyafetlerimiz tamam şimdi daha büyüyünce giymesi alacağım lcw dan çok güzel cicişler var oğluşıma 🙂
csmaknc Tubabasik Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzum Allah isteyen herkese nasip etsin kolay doğumlar🙂🧿🧿🧿❤️