hamisbirben 24+4 haftalığız Haziran sonu temmuz başı gibi gözüküyor şuan ama ilk bebeğimi 37. Haftada dogurmustum buda çok bekleyecek gibi hissetmiyorum. Doktor bir kere kız dedi cinsiyeti için ama haftası erkendi son iki randevuda da göstermedi. O yüzden hicbirsey alasim gelmiyor. Zaten ikinci hamileliğim olduğu için önemli ihtiyaçları oglumdan kalma hep var. Gelecek ay ki randevuda sonra başlarım artık ☺️