Pheebs adı üstünde idari izin olduğu içim idareye bağlı maalesef. Benim müdür bu izinden habersizdi benim dilekçeyi görünce ne yapacağını şaşırıp ilçeyi aradı oradakiler de evet böyle bi hak var ama sizin takdirinize kalmış, ihtiyaç varsa izin vermeyebilirsiniz dedi. Neyse ki müdürü zaten bendiz program hazırlamıştı o yüzden izni verdi. Hatta bu izin mebbise bile işlenmiyor okul idare ediyor görünüyor.