byzogrtmn
Evet hocam yani her sınıf aynı ben de kendimden şüphelenmeye başlamıştım galiba eskisi kadar sabırlı değilim diye düşünüyordum. İnanılmaz hareketliler ve dikkatleri cok dağınık, onların da birbirlerine tahammülü yok nobetlerimde sürekli kavga. Ve gözleri dönüyor birbirlerine oyle vuruyorlar ki her şeyi şiddetle çözmeye çalışıyorlar. Bi nöbetimde ayırmaya çalışırken arada kalmaktan korkuyorum hayırlısıyla izin zamanı gelse artık