İyi akşamlar arkadaşlar. Bu konuyla ilgili çok post açıldı ama forumda arattığımda eski gönderiler çıkmıyor artık. Benim öğrenmek istediğim 24. Haftada idari izne zorunlu olarak mı ayırıyorlar. Dün özelde takipli olduğum doktorla konuştum 24. Haftada gel rapor vercem idari izne ayrılacaksın dedi. Ablam hemşire o da bugün bizim hastanedekiler ayrılmak zorunda dedi. Ben öğretmenim kamuda. Hem okulda vakit daha çabuk geçtiği için hem de zümrelerimi zora sokmamak adına çalışmaya devam etmek eğer herşey yolunda giderse 37. Haftada izne ayrılmak istiyorum. Özellikle öğretmen arkadaşlar haftası 24ten büyük olup da kendi isteğiyle çalışmaya devam eden var mı