Esramasal27 Tahmini 10 Mayıs Nisan’da gün almaya gideceğiz sezeryan için.kizimiz olacak adı masal hayırlısı ile 💕😊
kuzeymomss Asillll16 biz 10 haftalıkken erkek olacağını öğrendik o günden beri hep Kuzey diye sesleniyoruz 🥰 tüm aile kuzey diyor direk çok seviyoruz ismini başka birşey olamazdı heralde 😂 hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz 🤰🏽🧿
Ezgiozbass ebruneco1108 Merhabaaa eğer doktorum kabul ederse bizimde 18 Mayıs 🤗 erkek olacak Kaan Ata💙