ebruneco1108
Kızım olacak 🌺🥰Normal şartlarda 28 Mayıs dedi doktorum ama tabi kendisi seçecek geleceği günü fındığım🥰 Sağlıkla gelsin tüm bebekler🙏 İsim çok kararsızız hala karar veremedik. Meyra ismini eşim çok beğeniyor anlamı çok güzel pek de duyulmamış bir isim. Ama ben emin olamıyorum. Aklımda Cemre vardı çok da sevmiştim ama anlamı ateş parçası, kor olunca vazgeçtim. Bilge, İnci, Defne, Bade,Duru bu isimleri de beğeniyorum ama asla karar veremiyorum🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Net olduğum tek konu tek isim olacak 😁