123456__ amin hepimiz inşallah 🤲🏻 en son adet tarihim 10 ağustos normal doğumum 17 mayıs gözüküyor fakat sağlık sorunlarımdan dolayı sezeryan olacağım. Doktorum genelde 38den sonra alıyormuş fakat bebeğimin gelişimi 10 gün kadar önde olduğu için nisan sonu da alabilirim dedi. 34. Haftada kontrole gideceğim yani 8 nisanda kısmetse, nstye bağlayıp gün verecek