Elfs ya biz yurtdisinda yaşadığımız için mayıs ta fazla sıcak olmuyor burası ve ben çok üşüyen birisiyim o yüzden uzun kollu almayı düşünüyorum ama kalın gecelik değil şu ince olanlar var ya ondan. Antalya eminim çok sıcaktır orda olsam belki kısa kollu alırdım ama işte lohusa üşür diyorlar ya o yüzden bilemedim🤷🏻♀️ Belki ikisindende alsak yanımızda götürsek iyi olur havaya duruma göre istediğimizi giyeriz?🤷🏻♀️💕