OzlmMmmm Bana özel hastaneden yazıldı 4 kutu yazılmıştı eczacı birer birer yazdırmamı söyledi o gün sadece 1 kutu verdi. On gün sonra aile hekimime yazdırmaya gittiğimde 3 kutu daha yazıldı para ödemeden aldım her seferinde
SevimlimX bezmrt benim raporum var dört aydır kullanıyorum kuruş para vermedim siz nasıl veriyorsunuz sigortanız yokmu
SevimlimX Sumiire eczanenizle görüşün para almaması lazım ben kuruş vermedim 4 kutuya hatta 4 ay boyunca
Emedko SevimlimX Çok saçma ya bir dahakine sorucam mutlaka . Sizden para almıyorlarsa bizimde aynı olması lazım.
SevimlimX Emedko vallahi daha bugün aldım kontrolüm vardı doktorum yazdı 4 kutu eşim ücret edemeden çıktık 4 aydır böyle
Emedko SevimlimX benimde raporum var 3 aylık. 15 gündür kullanıyorum bende iğneyi. Bir dahakine mutlaka sorucam eczaneye . Heryer de aynı olması lazım saçma yani . Şehire göre değişiyor desem ne alaka anlamadm inanki
Sultannbstrk Emedko Kocaeli de oturuyorum burda eczaneden eczaneye bile değişiyor çok saçma gerçekten
Sultannbstrk Sumiire 9. Ayıma girdim her ay kullandığım ve raporum olduğu için ödeme yapmıyorum bence araştırın raporunuz varsa alamazlar danışın başka bir yerlere
Emedko Deli-anne sizden de 100 tl mi alıyorlar. Benden de 50 tl alıyorlar. Diğer arkadaşlar hep ücretsiz alıyorlarmış. Bir dahakine soralım eczaneye bence
Sultannbstrk Sumiire hayır 2 kere düşüğüm olmuştu doktorum da tedbir amaçlı verdi doğuma kadar kullanacaksın dedi kullanıyorum