Sultannbstrk Sumiire hayır 2 kere düşüğüm olmuştu doktorum da tedbir amaçlı verdi doğuma kadar kullanacaksın dedi kullanıyorum
Deli-anne Sultannbstrk benmde bir tane ölü doğum yaptım ikincide erken doğum yaptım 7 aylık şuan hamileyim ve kullaniyorm
Sumiire Sultannbstrk banada aynı şekil verdiler bende ücret ödüyorum raporunda ne yazdığıyla alakalıymış düzeltilebiliyomu bilmiyorum
Tomrishatun Cansuzana bunu çoğu insan arıyor sağlık ocakları yazıyor zaten neden ariyorsunuZ merak ettim
Sultannbstrk Sumiire doktorunuzla konuşun raporu ona göre güncellesin sürekli kullanacaksanız bana direk raporlu verdi hiç ücret ödemeden kullandım çünkü
Canisi28 esma2197- sgk anlaşmalı özel hastanalerde rapor çıkartabilirsiniz, kadınndoğum doktorunuz hematoloji doktorunuz yazabiliyor…
Sumiire Sultannbstrk dün aldık artık sona yaklastık birde şuanki doktorum hazırlamadı raporu sadece ona yazdorıyodum ama artık bitti inşallah son 6 kutu aldım doğurup iğneden kurtulmayı iple çekiyorum
Sumiire Sultannbstrk aminnn aminnn tek temennimiz o kollarım çürüdü artık ne yaparsam yapayım morarıyo
Sultannbstrk Sumiire ben hep karnımdan vuruyorum artık hiç acımıyor ve morarmıyor başta kollardan vurdum çok morardı sonra bıraktım karından vurdum daha iyi geldi
Sumiire Sultannbstrk karnım daha cok morarıyo covit oldugumda karnımdan vurmuştum çok bişey olmamıştı hamilelikte avcumun içi kadar morarıklar oldu oyuzden vurulmadım kolumdaada artık güç kalmadı mahvoldu ama olsun sabrın sonu selamet dedim hep
mervekarlidag esma2197- Devlet ya da özel hiç farketmez canım uzman doktor olmadsı yeterli iğneme rapor çıkartabilir misiniz dersen doktora çıkartır doğuma kadar sürekli doktora yazdırmak sıkıntılı oluyor ya