MomBse bizim de 18. Haftadan beri önce lekelenme sonra da kanamayla devam etti. 27. Haftadayız. Evde yatıyorum o zamandan beri. Bizim de plesentamız aşağıda olduğu için kanama oluyor. Bu süreçte evde yatıp bebeğin eşinin yukarı çıkmasını bekliyoruz. Bana da hastaneye yatırmayı teklif ettiler. Yani doktorum istersen yatıralım ama hastanede de çok farklı bişey yapılmayacak kendi evinde daha rahat edersin dedi. Yüreğim ağzımda geziyorum. Dün doktorumuz yavaş yavaş yürümeye başlayabilirsin evde dedi. Yoksa gezmem de yasaktı. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi. Gönlünü ferah tut.