MomBse 6.haftamda bebek ve eşi arasında oldukça büyük bir kanamam vardı. Sebebi zorlanma olarak görmüştü hatta doktor. Doktor yatış yapmadı bana ancak evde tuvalet dışında kalkmadan yatmamı istedi. Pruloton ve Progestan kullamdım, hala devam ediyorum hatta Progestan’a. 2 gün rapor verdi, dediği gibi doktorun kalkmaksızın yattım. Kanamam da kesilmesi hemen 3 gün adetten beter devam etti. Hatta parçalar bile düşürdüm. 3.gün kontrole gittiğimde kanama falan kalmamıştı şükürler olsun🙏🏼 Çok geçmiş olsun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏼