MomBse Bende 12.ci hafta eşte kanama oldu progrsteran verdi fitil olarak günde iki tane ama kahve rengiydi 10 gün içinde geçer geçmezse gel dedi birhafta içinde geçti
biraz ev işi yaptım tekrar geldi 10.cu gün kanamam vardı gittim 1 kutu daha yazdı ve kırmızı ve parçalı olmadığı sürece korkulacak bişey yok dedi ve geçti Suan 30.cu haftadayım çok şükür tekrarlamadı