Sumiire Leonali olabilir cunku kanala girince doğuma bi adım daha yaklasıyosun erken doğum riskin olurmu bilmiyorum sen dinlen dediyse dinlen
Leonali BesteKc evet canım gebelik şekerim var bende o yüzden korktum acaba doktor o yüzden mi öyle söyledi anlamadım ama. İstirahat etmen lazım dedi sadece
Leonali Mrvsmt2502 ayyy eveett biri geliyo ya mesela diyorum ki evvv çok pis yarın acilen temizlenmesi lazım. Hoooop ertesi gün bütün ev ayakta 😂 eşim çok kızıyo sonra kendisi yapıyo 😂 ben peşinden bi daha 😂
Askpare Leonali benimde 34 döndü hemde suyun azalmş demiştş sonra su normale döndü şimdi 37+3 üm gelen giden yok iki gün önce çatı muanesi yptı bebek normal şeklde dogablr gününü tamamladı dedi hiç korkma öylece bekliyor bebişler günü gelene kdr gelmiolar sen dinlen dediyse belki risk görmştr onu dinle uzan canım 🌸💕
elifinilki27 Leonali Benimki de öyle başı aşağıda hatta ara ara yalancı sancım oluyor doktorum da ağrılı bir hamilelik geçirdiğim için dikkat et dedi bebek her an gelebilir artık dedi
Leonali elifinilki27 benimde sancım oluyo ara ara🤦🏻♀️ Ah bu bebişler gününde gelsinler inşAllah Allah yardımcımız olsun ♥️
dilaraulusoy Leonali canım 21. Haftadan beğri baş aşşağı bizim bebiş :)) daha çok var yatıyorum sadece senin bir iki hafta sıksan dişini olur gibi tabi doktorunuz daha iyi bilir.
Leonali dilaraulusoy artık nasıl bi sorun gördü bilmiyorum ama bol bol dinlen dedi bana 10 gün içinde tekrar gidicem zaten nstye bağlayacağını söyledi 🤲🏻
aysegulclk Leonali ben de aynı durumdayım 1 haftadır istirahat ediyorum 36+4 teyim şu an. En az 1 hafta daha dikkat etmeliyim. Ayakta fazla kalma ağır kaldırma
Leonali aysegulclk yani bende öyle yapmaya çalışıyorum bi yemek yapıyorum işte ayakta sadece. Onu da artık oturarak yaparım. Ev temizliği filan eşim de artık. Bebişlerimiz sağlıkla gelsinler de gerisi çok önemli değil ♥️
Yelizzzz34_ Benim ki 30. Haftadan beri kanalda, doğucak diye ciğer geliştirici, doğum geciktirici iğneler vuruldum 34. Haftadayız böyle böyle 37 i bulcak galiba 😂 o yüzden hiç telaşlanma benimki kanaldayken gelmediyse seninki baş aşağı baya bekleyebilir
Leonali Tontikannesi yani benim doktorum şey dedi baş aşağı baya görüyorum dedi 1-2 hafta dinlen istirahat etmen lazım dedi
Sevincceylan Leonali korkma canım 30 haftadan sonra zaten artık yeri daraldığı için aşşağıda oluyor dönemez büyük olduğu için o yüzden pozisyonunu almıştır