feyza0806 Leonali benimde 34.de başı aşağıda baskı yapıyo dedi şu an 36+3teym henüz ne gelen var ne giden merak etme kendini çok yorma dinlen zaten sonra yine gelsin diye beklersin
Leonali feyza0806 benimde baskı çok yapıyo aşağı. Kasılmalarım da var biraz Biraz ama düzensiz. Gelmesin şimdi yA çok erken şöyle 38 de gelsin 😂😂
Happybsrn Mrvsmt2502 benim sezaryen olacak cumartesi günü belirleyeceğiz,,ama ben isterdim ki kendi gelmek için uğraşsın 🤣 olmuyor yok kendini topluyor kasıyor o kadar 🙄 Allah biran önce kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 gerçekten çok daraldım 😖
Mrvsmt2502 Happybsrn amiin canım sağlıkla kucağımıza alalımda nası olduğu önemli değil artık 😘 bende çok bunalıyorum psikolojimide etkilemeye başladı durup durup ağlıyorum bel ağrılarım inanılmaz sırt ağrım bile başladı
Zehra9616 Leonali valla bence hic sknti yapma 39+1 de benim bebem kanaldan cikip ustune 4385 gr la makat pozisyona dondu persembe gunu doktorum cevirdide sukur cuma yine normal dogurdum bebeklere guvenilmiyo cok😀
Leonali Zehra9616 yaaa ciddi misin allahımmm😂 ay maşallah iyi bari çok sevindim adınıza doğmuş bebişimiz♥️🙈
Leonali BesteKc vallahi hiç Bilmiyorum. Sadece şeydi mesela benim gebelik şekeri vardı. Oda erken doğum riski yaratıyomuş ya acaba o yüzden mi dedi
BesteKc Leonali bebeğin baş aşağı olması hemen doğacağı anlamına gelmiyor çünkü, biz 10-11 haftadır bu pozisyondayız allaha şükür bişi olmadı. Bence bu sebeplere dayanarak dikkat et demiştir. Eğer şekerin varsa zaten mutlaka dikkat etmen gerekir sen dr ne diyorsa onu yap yine de
Leonali Mrvsmt2502 ayyyy bende öyleyim gerçekten mesela 15 gündür böyle evi süpürüyorum viledayla siliyorum yA allahım pislik içinde geliyo ev bana 😂
feyza0806 Leonali benimde kasılmalarm var ama şiddeti yok bende gelsin istiyorum ama 38-39da geçsin istemiyorum 🙂
Leonali BesteKc evet canım gebelik şekerim var bende o yüzden korktum acaba doktor o yüzden mi öyle söyledi anlamadım ama. İstirahat etmen lazım dedi sadece
Leonali Mrvsmt2502 ayyy eveett biri geliyo ya mesela diyorum ki evvv çok pis yarın acilen temizlenmesi lazım. Hoooop ertesi gün bütün ev ayakta 😂 eşim çok kızıyo sonra kendisi yapıyo 😂 ben peşinden bi daha 😂