Leonali inşaallah riskiniz yoktur sağlıkla zamanında gelir bebeğiniz💕 bazı doktorlar aşırı evhamlı oluyor belki oda öyledir.
Bir arkadaşıma 24. Haftasında bebeğinin başı aşağıda diye her an doğum yapabilirsin biliyosun dimi demiş bir doktor. Oda başka doktora gitmiş başı aşağıda diye doğum mu başlar saçmalamış o demiş 🤷🏻♀️