Busraela kendinizi kasmadığınız sürece acıyı çok hissetmezsiniz. İki gün üst üste yapıldı çatımın dar olup olmadığının anlaşılması için sonuçta parmakla müdahale edildiği için acı oluyor fakar abartıldığı kadar değil içinizi ferah tutun
Şuan dar olduğu için sezeryan öneriyor doktorlar kararsızım bende 🤭