Atahilal eeeqq kesinlikle katılıyorum acı yok ama psikolojik olarak kendini kası yosun bugün bende oldum acmadi ama psikolojik olarak biraz daraldım yani birde sürekli idrara gitme isteğim var sizlerde de oldumu