Bizde de var kan uyusmazligi eşimle. Ama her ay test falan yapıldı biliyorduk zaten uyuşmazlık olduğunu 28.haftamda devlette vuruldum iğnemi. Simdi 32 haftalık hamileyim. Her ay ne yapılıyor ki her ay test yapıldığını ilk defa duydum özele de gittik devlete de doktorlar aylık test istemedi benden