Esrakucukkayhan csmaknc hayır ben iki defa yaptırdım testi ikisi de negatıf cıktı igneyi ise 7. Ayda yapacagını söyledi ☺️
Esrakucukkayhan Ozlm0916 işte kadının negatıf erkeğin pozitif oldugu zaman kan uyusmazlıgı oluyor doktorunuza bildirin bence hatta saglık ocagıma gittigim zaman her gittigin yerde kan uyusmazlıgının oldugunu bildir dedi
Ozlm0916 Esrakucukkayhan benim doktorumunda saglik ocaginda haberi var canik 28 haftalikken igne vurulacam bide dogumdan 72 saat sonra
Dilek9191 Esrakucukkayhan bizde de uyuşmazlık var ama her ay bakılmıyor bi kere bakıldı negatif çıktı kanama lekelenme vs olursa geleceksin anti d yani uyuşmazlık iğnesi yapıcaz dedi bi sıkıntınolmazsa 28. Haftada dedi
Esrakucukkayhan kamanoss58 biz daha 11 + 3 haftalıgız ilerisinde ne cıkar bılmıyorum belkı benımkı de negatıf cıkarsa yapmaz yanı ileriki zamanları da değerlendirir
hunilimom Esrakucukkayhan negatif çıkması daha iyi bizim de var ilk hamileligim de simdi ki hamileligim de her ay kan veriyorum ilk hamilelikte bir risk olmuyor ama önlem amaçlı 28. Hafta da iğne vurulursunuz bebeğin kan grubuna göre de doğumdan sonra vurulursunuz