Hacer90 Canım benım fsh değerim 28 di. Hamile kalman cok cok zor dediler ,erken menepoz dediler ama evlenir evlenmez hamile kaldım. Yavrumun kalbi atmadı . Şimdi yine hamileyim. Hiç kafana takma her sey Allahın takdiri
Deletedmom_85 Hacer90 haklısın umut oluyorsunuz Allah razı olsun. Dua dua dua elden başka bir şey gelmiyor
Deletedmom_85 gulselican yakını bu konuda bilgi sahibi. Arkadaşım değerlendirmeye Göre bilgi verdi Bana.
gulfzlt Deletedmom_85 canım benim bak eskiden amh değeri yokmuş doktorlar da fsh değerine göre karar veriyorlarmış şimdi amh ve fsh beraber bakılıp karar veriliyor ama fsh da bize ön bilgiyi veriyor tıbben bu böyle , yalnız bazen fsh yüksek olmasına rağmen amh güzel çıkıyor inşallah seninki de öyle olur
123emakumsal Deletedmom_85 amin canim bu arada en dogru sonucu adetin 2. Yada 3.gun alirsin canim doktorumda demisti 2. Yads 3.gun buraya gelirsin yada yonlendirdigim hastaneye gidersin diye gittim hastanenin doktoruun verdigi kagittada 2.yada 3.gun gelin diye yaziyo canim
Sumiire Deletedmom_85  ben bu değerlerle hamile kaldıysam sen Allah’ın izniyle hayli hayli kalırsın prolaktin için ilaç bile kullanmadım TSH desen hak getire her doktorun dediğinede çok inanıp karaları bağlamıcan istersen baska bi doktora görün ben prolaktini doktora sordugumda bukadar değer engel değil bunu dert etme demişti
Deletedmom_85 Sumiire ben doktora sordum da yüzün üstünde olmadığı sürece sıkıntı yok demişti. İnşallah dediğin gibi olur kuzum Allah büyük.
gulselican anladım. doktor yanlış bilgi vermiş dediniz ve siz doğrusunu söyleyince merak ettim kusura bakmayın. iyi günler
DilaCan Deletedmom_85 benimde kısırlık değil ama normal yollarla çocuk olamaama gibi bir durumum soz konusuydu test sonuçlarıma göre ve hamile kalmadan önce tüp bebek için geç kalmamız gerektiğini artık direk onu denememiz gerektiğini söylediler ve hamile kaldım yapılan testler yanlış çıkabiliyor o yüzden artık testlerin doğruluğuna pek güvenim yok
asosyalbiri Deletedmom_85 hiiiiiç kendini üzmeeee 3. Günü kalk git başka doktora görün, içini de ferah tut inşallah ❤️
Deletedmom_85 asosyalbiri İnşallah Allah büyük dua edin lütfen. Eşimle konuştum eşim başka doktora gitme biraz ara ver kafanı toparla dedi öyle yapacağım olmadı
[silindi] Deletedmom_85 canim hormonlarin normal düzeydeki o asalak senin rahim filmini cekmeden nasil kisirsin diyor saka gibi yaa, kac aylik evlisin ben 2 aylik evliyken acaba hormon bozuklugumu var diye gittim ama 9 aylik evliyim dedim testlerimin hrpsini tuttu sorunum yoktu sukur 6. Ayimda gebe kaldim Rabbim dilerse verir korkma ya beyaz sogan kaynat adetliyken ic rahmindeki mikrobu atsin incir küru yap onuda ye zararsiz angibiyotik hepsi korkutma kendini
Deletedmom_85 [silindi] 8 aylık evliyim canım 7 aydır falan deniyoruz 6-7 aydır falan hemen hemen. Rabbim büyük duadan başka çare yok biraz psikolojik olarak etkilendim başka doktora gidecektim ama eşim de izin vermiyor zamana bıraktım artık hayırlısı olsun
Deletedmom_85 MinnieMouse adetin 2. 3. Günü verildiğini biliyorum zaten. Ben ayın 9′unda adet olmam gerekiyordu 10′una randevu almıştım. Fakat bir gün gecikme yaşadığım için ayın 10′unda adet oldum. Haliyle yine de gitmem gerekir randevu aldım diye düşündüm. Kısaca adet olduktan 3-4 saat sonra hormon testi vermiş oldum.
Pcoslubiranne Deletedmom_85 sadece polikistik over var. Adetin 3. Gunu hormon testi istemelerinin sebebi adet kanamasinin en yogun oldugu gun olmasindan dolayi. 1. Günde yogun kanamaniz oluyorsa dogru sonuc verir. Benim adetlerim 3 4 ayda bir oluyordu en son doktor kendiliginden hamile kalman imkansiz hic calismiyor yumurtalarin uyarmamiz lazim dedi.Ben ilac kabul etmedim sadece 13 kilo verdim o ay hamile kaldim 11 haftalik gebeyim . Hem de 2. Gebeligim .ilki de tedavisiz oldu.Yumurtalik rezervinize falan da bakilmamis ki.
Deletedmom_85 Pcoslubiranne inşallah dediğin gibidir canım Rabbim büyük sadece hormon testine bakarak bunu söylemeleri Bana da yanlış geldi zaten. Allah bağışlasın bu arada
twinboymama Deletedmom_85 yok artık 🙄 ben kesinlikle testi verdiğin gün farkı diyorum, ki ben de tesavi gördüğümde doktorum ısrarla 2.-3. günü çağırıyordu. bence onun farkı. üstelik bu testte amh bakılmamış bakışmadan nasıl doğurganlığı sorgulayabildiler hayret ettim. genelik isteyen birinin hormonlarından en mühimi amh zaten. bence o hastaneye gidip bi daha vaktini harcama. bacım gel sen anadolu yakasına beraber bile gideriz avrupada oturuyorsun galiba sen. ben sana arkadaş da olurum burda mis gibi hekimler hastaneler var
Deletedmom_85 twinboymama canım benim Allah bin kere razı olsun ilgilenmen düşünmen yeter. Duruma göre bakacağım artık normalde farklı bir hastaneye gitmeye niyet etmiştim. Eşimle konuştum biraz ara ver çok yıprattın kendini dedi.m zamana bıraktım biraz daha bekleyeyim diyorum bakalım
Yaseminf Deletedmom_85 Zeynep Kamil hastanesinde gerekli tüm tahliller yapılıyor infertilite bölümüne randevu alıp yaptırabilirsiniz zaten tahlil için randevusuz gidiliyor açıkçası çok uzun süre bebek için uğraştım özel laboratuvar harici özel hastanelerin kendi yaptığı tahlillere hiç güvenmiyorum çünkü biraz para yolmak için başka testlere yönlendirmek için yapmadıklarını bırakmıyorlar maddi durumunuz iyi ise büyük laboratuvarlarda yok değilse Zeynep kamile gitmenizi tavsiye ederim çünkü tüp bebek merkezi olduğu için laboratuvarı da güzel. Özel hastanelerde olmadık tanilar koydular hem eşime hem bana her seferinde başka hastane yok öyle bisey dedi ondan oraya surukleneceginize bir defada gidip Zeynep kamilde gerekli tüm testleri yaptırın zaten daha once temiz çıkmış muhtemelen temiz çıkacaktır en azından içiniz rahatlar
Deletedmom_85 Fasulyeninannesi1 sağ ol canım haklısın Allah razı olsun. Dua edeceğiz bekleyeceğiz Elden bir şey gelmiyor maalesef
Deletedmom_85 Zeyneb12 aynen takdir Allah’tan nice insanlara olmaz diyorlar Allah dilrdğkten sonra oluyor
Mry123 Deletedmom_85 adetin 3. Günü vermeniz gerekiyor kendinizi korkutmayın. Bir ayda bu şekilde testinizin farklı olması saçma olur. Ama düzenli kontrollerinizi yaptırın bir sonraki adet döneminizde tekrardan test verin ama hastanede vern sağlık ocağındaki sonuçlarda pek güvenilir olmuyor benim aile hekimim her zaman der istersen hastanede ver sağlık ocağında bekletiliyor diye doğru sonuç almayabilirsin diyor.
Deletedmom_85 Mry123 evet öyle söylüyorlar biraz daha bekleyeyim diyorum bakalım psikolojik olarak çünkü her hastaneye gittiğimde etkileniyorum
Deletedmom_85 _almirasmom bakalım artık benim niyetim prolaktine baktırmakdı zaten yüksek çıktığı için
123emakumsal Deletedmom_85 bide aklinda bulunsun adet olunca randevusuz gidebilirsin ki artik randevusuz gidiliyo hastaneye mhsrsiz hastaneden randevu olusturuluyor..