Deletedmom_85 Problem yoksa ne güzel. Bir sene hamile kalamamak normal aslında ama işte düşüncemiz öyle olmuyor. Klinik olarak bir sorun olmasa da stres çok etkiliyor. Yapması zor ama bir süre rahatlamaya çalışın. En azından bir sene dolsun düşünmeyin. Ben 37 yaşındayım, AMH 0,55 çıkmıştı. Tüp bebek doktoruna bile gittim acaba çocuğum olmayacak mı diye. Tüp bebek doktoru 6 ay kendinize zaman tanıyın olmazsa bakarız dedi. 3 ay sonra hamile kaldım. Bir sene dolana kadar kötü düşünmeyeceğim deyin. Düşündüğünüzde hemen karamsarlıktan uzaklaşın. Her şeyin bir zamanı var. Sizin zamanınızda gelecektir elbet. Bu süreçte bol bol yürüyüş yapın, sağlıklı beslenin, dua edin😇