Deletedmom_85 mutlaka baska doktorlara gidin, ben daha universitedeyken bi doktor yuzume baka baka sen kisirsin demisti. Olasiliktan bile bahsetmeden direk kesin konusmusti cocugun olmaz senin demisti. Belki kucagima alamadim ama 2 kere kolay sekilde hamile kaldim. İlkine korunmayi biraktiktan sonraki 6. Ayda hanile kalmistim, bir sonrakine de direk korunmayi biraktigim ay. Yani korkmayin, adet duzensizligi cok sancili adet vs bunlar kesin gostergeler degil, ben adet zamanlarimda hastanelik oluyordum agridan o kadar agrili geciririm🤦🏻♀️ Hayatimda da hic duzenli regl olmadim. Mutlaka ama mutlaka testleri baska bir hastanede daha yaptirip baska bir doktora daha gorunun🌸