Deletedmom_85 sizin ilk testlerde de bu ikinci testlerde de aşırı bir sorun yok. Bu değerlere göre size kısırsınız demek hiç doğru değil. Bir insanı psikolojik olarak bu kadar yıpratmak hiç hakkaniyetli değil. Ayrıca amh testi yapılmamış. Siz imkanınız varsa en yakın özel hastaneye gidip güzelce bütün testlerinizi yaptırın, testlerine erken gebelik rutini denilen başka testler var onlarıda ekletin.
Ayrıca çocuk işini bu kadar strestli hale getirmeyin streste en büyük faktörlerden biri. Sizin testlerinizde herhangi bir sorun çıkmazsa kendinizi bu kadar yıpratmak yerine eşinizede söyleyin oda tahlil versin.
Siz düzenli adet görüyorsanız, testlerinizde böyleyse belki eşinizin sperm sayısında kalitesinde kuyruk uzunluğunda vs sorun vardır, tek taraflı kendinizi bu kadar yıpratmayın.