Mamamia Muayene 15 dakika falan sürdü, süre iyiydi aslında. Sadece bebekle ilgili olan kısmı 20 saniye kadar sürdü. Ayrıca folik asit alıp almadığımı bile sormadı, almam gerektiğini de söylemedi. Folik asit ilk vakitler için çok önemli diye söyleniyor ama bana vermedi doktor. Ben zaten normal doğum taraftarıyım. Doktorda normal doğum yapacaksın deyince ben de sadece normal doğumda kesi ve dikiş olmasından korkuyorum dedim. Bugün doğuma girdim, kesi yoktu ama yırtılma oldu dikiş attık dedi 🤦🏻♀️ korkan bi hastaya verilecek örnek bu olmamalıydı bence.