trakyalikizce kesinlikle aynı düşünüyoruz. Ben bebeğimin sağlığından emin olmadan nasıl hayatıma devam edebilirim ki. Zaten 4 martta öğrendim, biraz büyüsün diye 12 gün zor sabrettim doktora gitmek için. Gebeliğin başında covid geçirdim, belki kan sulandırıcı gerekir endişesiyle gittik allah biliyor ya. Doktor covidi umursamadı bile. Ne sorsam takma diyor. Ya ben bu cevabı yeterli bulsam forumdaki yorumları okuya okuya evde kendim doğururum zaten 😅 mesela benim kesenin içinde beyaz bi şey var, bebek mi değil mi bilmiyorum, sordum söylemedi 😔 kese kaç santim bilmiyorum çünkü ölçmedi bile. Ve ilk bakarken ikiz galiba dedi ama bi daha ikinci bi kesenin olup olmadığı için ayrıntılı bi kontrol yapmadı. İlk keseyi görünce hop kaldırdı sedyeden 🥲