Happybsrn Esragk1 benim sezaryen doğum olacak 🤣 normal değil ama kendi gelse iyi olur🤣 sabrım daralıyo geçmiyor günler 😭
Efraimmm Perilisa 38deyim lütfen dogurayim 38+5ten selam artık hareket bile edemiyorum her sabah daha dogurmadim mi mesajlarindan bıktım Yarabbi nolur dpgurimmmm
uzumcekirdegi 38+2 den selamlar. Yok gelmeyecekler 😂 Nst de bugün hiç sancı çıkmadı gayet keyfi yerinde küçük hanımın 😂 Merdiven in çık squat yürüyüş ve hurma bugün hepsini deniyorum 😂
Tugba316 38+4 Pazartesi sezeryan olucam ama hiç sabrım yok benimde biran önce gelsin istiyorum hergün dua ediyorum bugün doğsun diye Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
DLr33atly Perilisa sıcak şekerli süt rahatlatıyor ama 30 dk 🤣 sonra bir ejdarhaya dönüyorsun sinmiyorda ne yediysek artık mide alev alev 🐲
AsilveAnnesii Perilisa ben de katılıyorum artık totem motem ne varsa takatim kalmadı bıçak kemikte doğurmak istiyorum 😂😂 38+4 son 10 gün 🥲
Efraimmm AsilveAnnesii kız dua edicem amin de ne olur Allah’ım bu gece ani bir sancı girsin su içinde kalayım hastaneye zor yetiseyim iki ikiada çıksın su çocuk sabahına eve gelelim bu dua banada sana daart annelerine de geçerli
Yusuf_alpin_annesi Ay inşallah bugece sancı başlarda dogrurum. Ya 39+4 oldum nefes alamıyorum artik vücudum ödem oldu sistim resmen balon gibi daha fazla dayanamıyorum