Benim de 21 Kasım son adetimdi. 9 aralıkta transfer oldu. Son günlerde her gün kontrole gittim rahim duvarı kalınlığına bakıldı. 18 aralıkta da pozitif haberi aldık çok şükür🤗 tavsiyem transferden sonra ilk 3 gün dikkat et daha sonra normal hayatına devam edebilirsin. Doktorum bana sakın yatma dedi. Temizlik hariç her işimi yaptım hergün yürüyüş yaptım. Ama sürekli belirti aramıştım bulamamıştım. Herkeste Bi belirti göstermiyor. Kısaca Allah nasip ederse o tutunuyor zaten. Yeter ki kafana takmadan kendini dinlemeden huzur bulacağın şeyler yaparak süreci geçir. İnşallah siz de güzel haberi alırsınız🤲