Elegie Bana 2.adetten tam 15 gün sonra yapılmış yani ordaki kriter yumurtlama gününe kadar rahim belli bir kalınlığa ulaşıyor onu ilaçla destekliyorlar, regliden hemen sonra olmaz rahim duvarın yeni dökülmüş ince oluyor bebek tutunamaz, o yüzden 15 gün kadar bekleniyor uygun kalınlık olunca transfer yapılıyor embriyo o kalınlığa gömülüyor vücut onu kabul etmiş oluyor damarların besliyor bebişi o sebeple kanından beta hormonu salgılanıyor doktorun sana vücut embriyoyu yabancı cisim olarak algılayıp atmasın diye de ilaç verecek 🥰 İnşallah pozitifi görürsün 🤰🏻