Elegie doktora göre değil de bizlere göre şekilleniyor aslında.. rahim kalınlığı, hormon düzeyleri vs takip edilip en uygun zamanda transfer yapılıyor.. genelde adetin 15.-20.günleri arasında olur ama.. doktorunuz en uygun sekilde devam ettirecektir süreci siz stres sıkıntı yapmayın olumlu düşünün hepp ❤️🙏🏼😇