GkhanSedaen Kafama_gore İnşallah canım yine haberleşelim doktor muayenesinden sonra alurmu inşallah sağlıklı ilerler sağlıcakla kucağımıza alırız bebklerimizi
Kafama_gore GkhanSedaen cnm ben bugün doktora gittim kese vs herşey güzel görünüyor dedi ama kalp atışları duyamadık haftaya çağırdı daha erken duyulmaması normal dedi 5+2
bir_pasa_annesi 170217 5 6 hafta arasındayız pazartesi gittik kese de bebek de var haftaya kalp atışı için çağırdı 🙏🙏🥰ara ara bel ve kasık ağrısı ağzımda metalik tat var bazen mide bulantısı oluyor şu anlık başka belirti yok
58ee 170217 öncesinde bi kaybım oldugu ıcın 3 ay riskli dedi doktor yeniden ilaçlar iğneler böyle geçiyor o sağlıklı olsun da gerisi hiç 💕🤲🏼
_Zubeyde_ 170217 6+1 deyiz kese var bebek çok çok küçük kalp atışı yok dedi moral sıfır oturuyorum haftaya tekrar gideceğim
Haticeyvz2123 Zeynep0607 şimdi eve geldim yolk kesesinide gördü hafif titreşimler var dedi ama kalp atışı alamadı haftaya tam belli olur dedi
Zeynep0607 Haticeyvz2123 çok sevindim evet kalp atışı 6 haftadan sonra daha net olur biz de cumartesi dinlicez Allah nasip ederse❤️
Nsy Zeynep0607 merhaba vajinal ultrasonda mi kalp atışı duyulacak acaba? Ben sadece karnımdan kontrol ettiriyorum 7. Veya 8.haftayi falan bekleyeceğiz sanırım:)
MerveeHarunn 7+1 kusmaktan bir hal oldum halsizlik zaten 2 haftadır hiç gitmiyor yatmaktan ayaklarım ağrıyor artık ne yapacağımı bilmiyorum 😞
Hicran-01 MerveeHarunn bendeee, hiçbirşey yiyemiyorum, iştah deden birşey kalmadı, ne yapacağımı bilmiyorum 😢