[silindi] Cuma günü 6+3 olucaz kalp atışını duymak için gidicez inşallah ☺ bel ağrısı halsizlik ve hafif bulantı dışında çok bişeyim yok şükür birde acayip iştahım açıldı 😂
Hicran-01 MerveeHarunn bendeee, hiçbirşey yiyemiyorum, iştah deden birşey kalmadı, ne yapacağımı bilmiyorum 😢
Nsy Zeynep0607 merhaba vajinal ultrasonda mi kalp atışı duyulacak acaba? Ben sadece karnımdan kontrol ettiriyorum 7. Veya 8.haftayi falan bekleyeceğiz sanırım:)
Zeynep0607 Nsy bilmiyorum ki 5+1 de keseyi aşağıdan bakarak gördük bunda sanırım önce yukardan bakar görmezse yine aşağıdan bakılır die tahmin ediyorum ilk gebeliğimde o şekilde yapmışlardı 6. Haftada kalp atımı vardı
Nsy Zeynep0607 anladımm çok teşekkür ederim ben ilk muayeneye 5+1 ken gitmiştim yalnızca kese görünmüştü bir sonraki muayenemde insallah 8 haftam bitmiş olacak heyecanlıyım:)
ZMM8888 Merhabalar bnde tüp Bebek tedavisiyle çok şükür 5 haftalık oldum günüm yatarak geçiyor. haftaya Perşembe ultrason günüm var inşallah kalp atışını da duyarım 🥰