58ee 170217 öncesinde bi kaybım oldugu ıcın 3 ay riskli dedi doktor yeniden ilaçlar iğneler böyle geçiyor o sağlıklı olsun da gerisi hiç 💕🤲🏼
GkhanSedaen Kafama_gore Her gebelikte değer farklı oluyo canm çok yüksek değil iyi değerin benm 10. Gün 367.9 12. Günde 1219 geldi
Kafama_gore GkhanSedaen evet sizlere göre hiç yüksek değilmiş kızım da hep düşüktü kan değerlerim kardeşiminkinden de fazla olunca öyle düşündüm sağlıkla gelsinler inşallah
GkhanSedaen Kafama_gore İnşallah canım yine haberleşelim doktor muayenesinden sonra alurmu inşallah sağlıklı ilerler sağlıcakla kucağımıza alırız bebklerimizi
Zeynep0607 Kızlar 6+5 günlüğüz sizin de kasıklarınızda gerginlik hissi oluyor mu ? Özellikle yemeklerden sonra çok fena oluyorum