Sessizsevdam GriMavi Ben ikinciye 7 ay sonra hamile kalmistim ama yinede vurdu hemsireler gerekiyor demekki
Mucizem0825 Sinoooom ben haftaya pazartesi gunu 3uncuyu vurulucam insallah 1 2 gunluk agrim oldu okadar
Sinoooom GriMavi onu bilmiyorum ama bende hiç istemedim vurulmayı doktorum yaptır aşını seni ve bebeğini korur dedi 🤦🏻♀️
Mucizem0825 Sinoooom vallah biliyorum anacim her gitmemde 1 asi vurulup asi kartina yeni bi tarih veriyo hemsire bende anlamadim sormakta aklima gelmedi 😄😄😄🤷♀️😂😂
hukukcuanne_06 zedan1903 evet hamileliğimi biliyorlar hatta ben onları aramadan onlar beni aradı😅 sisteme düşüyor galiba ben daha kalp atışını duymadık diye aramamıştım 6 hafta hamileymişsiniz diye aradılar🤭
hukukcuanne_06 Turkaninalli hee daha varmış 16da oluyorsa ona göre gideyim diyecektim🙂 teşekkürler ben uzun zamandır gitmiyorum da telefonda bildirdim hamileliği
babynil @Sinoooom benm ilkide cok agridi ama ikinci de yanlislikla ustune yatarsam aglayarak uyandm tam 1hafta surdu agrisi
Sinoooom Mucizem0825 kıııaaaz 😂 bacım başka iğne neyim vurmasınlar aman 😂 bana bişey demedi İnşALLAH bitmiştir de 😂😂
Mucizem0825 Sinoooom vuruyorlar ama neyin nesi bilmiyorum 😂 pazartesi soriyim bakim neyin nesiymis 🤦♀️😌
babymiracle Sinoooom ben de bugun sabah ikincisini vuruldum suan atesim eklem agrim var tek degilim degil mi😢
Sinoooom babymiracle değilsin bacım bende öyleydim dün gece şimdi ağırlarım hala var dün mide bulantım da vardı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
babymiracle Sinoooom parol mu almak gerekir hastaneye mi gitmek gerekir yoksa bisey yapmadan beklemek mi kafamda deli sorular bacim gecmis olsun cok😢