Kuzuannesi Sinoooom benim birinci felaketti 1 hafta çektim ama 2.de bir gün hafif ağrı oldu ondan sonda geçti herhalde herkeste farklı oluyor
Ozlm0916 Sinoooom kızlar bende dün vuruldum gundüz bisey yoktu gece başladı kolumun agrisi sisti sabaha kadar kolumu oynatamadim ya 😏
Pervinkbln_ GriMavi doğumdan sonra da vurulacaksin 2 veya 3 söz toplam 5 doz hepsini vurunursak ikinci hamileliğinde ve ömür boyu daha vurunmaya gerek kalmiyor
GriMavi Pervinkbln_ peki normalde 1 kere vurulunca hani normal zamanda 10 sene boyunca gecerli oluyor da 2 tane vurulunca neden öyle olmuyor biraz farklı geldi Neyse hayırlısı olsun😇
Pervinkbln_ GriMavi yok hayır dozların hepsini vurunmazaan ikinci gebeliğin de falan yine vurunmak zorunda kaliyorsun 5 dozu vurunmak şart ömür boyu vurunmamak için zaten 3. Dozu doğumdan 6 ay sonra diğer 2 dozuda 1 yıl arayla vuruyorlar