Littlemisssunshine bakın çok güzel konuşuyorsunuz, çok doğru konuşuyorsunuz ama her insan bir değil maalesef. Öyle söylemekle olmuyor. Verdiğiniz örnekler biraz yanlış olmuş. Yemek yemekle kıyaslanacak bir şey değil sigara içmek. Bırakan bırakabiliyor ama bırakamayan bırakamıyor maalesef. Siz de böyle söyleyince karşı taraf eminim üzülüyordur. Bu şekilde değil de daha farklı bir şekilde bunun yanlış olduğunu, bebeğin sağlığı İçin iyi olmadığını söyleyebiliriz. Suçlar gibi konuşmak inanın etki etmiyor.
En basit örneği benim annem. Meme kanseri oldu sigara içti. Beynine Sıçradı devam etti. Daha sonra ufak tefek ameliyatlar oldu. Ameliyattan çıktığı gibi sigara yaktı. En son kan kustu. Akciğerlerindeki bronşlar patlamış. Sigarayı bırakacağım dedi bir hafta sürdü. Bana hamileyken de içmiş onu söylemiyorum bile. Her anne bir değil. O yüzden anne evladı İçin herşeyi yapar demeyin.