Yusufalininannesi bende 12senedir günde 1,5paket içiyorsum gebe olduğumu öğrenince ertesi gün içmiycwm dedim içmedim ,yani bahaneye gerek yok diye düşündüm kendimce gecen ay canım çok istedi ama içmedim ,kaçtım sigara ortamlarından,ha komple bıraktım mı ?hayır doğum emzirmeden sonra yine içeçğim bu kadar açığım ,ama gebeyken bildiğim zararlarıyla bebeğimi Zehirleme hakkım yok diye düşünüyorum