dilanbartos demek istediğinizi anladım sorun yok dediğim gibi ben keyfi olduğunu düşünüyorum herkesin düşüncesi ayrıdır siz psikolojik olarak düşünüyorsanız saygı duyarım. Ben zaten hanımefendinin durumunu anladığım ve zamanında aynı durumu yaşadığım için yazdım. Yaşanılanlar aynı ama yapılanlar farklı. İşin içinde tiryakilik,nefse hakim olamama ve hamilelik söz konusu. Benim ulaştığım sonuç sigarayı bırakmaktı. Ama o ulaşamıyor. Bende ulaşamamasının sebebinin kafasında bitirmemiş olmasından dolayı kaynakladığını anlatmak istiyorum.