nmtock41 ya bıktım artık ne yesem midem yanıyor , yüksek yastık da yatmayı da deniyorum herşeyi denedim süt gaviskon şurubu soda mafoluyorum ya kusmak istemiyorum kussam daha kötü oluyorum… hamileliğimin başından beri var bu sıkıntı yok mu bi çözümü ya 😭😭😭😭
Beybisininannesi nmtock41 yanlış şeyler yiyorsundur.. salçalı, baharatlı (karabiber çok fena yapıyor mesela), şekerli şeylerden uzak durmayı dene.
nmtock41 Rabiaaayz iyi geldi inşallah yatınca sorun olmaz Mide koruyucu yazdırana kadar idare ederim çiğ bademle allahnrazı olsun ya 🙏🏼
nmtock41 KaranAlpgeliyor amin inşallah canım ya çiğ bademi denicem birazdan alcam iyi gelirse siz de alın belki çözüm olur
Etgrlgz Bende aynı dertten muzdaripim. Bir büyüğüm zeytin çekirdeğini birer tane 4 5 gün yut rahatlatır dedi. Bugün başladım son çare deniyorum artık
nmtock41 Etgrlgz bunu da deniyeyim ama zeytin de iyi gelmiyor bi de mide onu öğütürken zorlanmaz mı size iyi geldi mi 😔
miniklinaa nmtock41 bende aynıyım 29 dayım hala devam, süt, soda, ilaç, leblebi, elma, kraker hiçbiri geçirmiyor, sadece ayva iyi geliyor her gün bir tane yiyorum
nmtock41 miniklinaa ne yiyorsam daha fena oluyor sabahları yumurta peynir yiyorum o bile dokunuyor ya çıldırcam gerçekten 😔 doğumdan sonra geçsin inşallah ömür boyu çekilmez
Basaktrk nmtock41 aynı kaderi paylaşıyoruz perişanım artık hiçbişey yiyemiyorum bulursan bir çözüm benimlede paylaş ne denediysem yok 🤧
nmtock41 Basaktrk çiğ badem fayda etti dün gece rahat uyudum sabahta yedim ilaçları yazdırana kadar idare etsin yeter
NurAl68 nmtock41 bana da elma iyi gelıyor. Yağ,baharat,paketlı gıda,tatlı,turuncgıller,domates,tursu asırı artırıyor.
Birkuzucukbeklerken nmtock41 hahahah sorma ama yapacak bisey yok kizimda da öyleydim ben is yerinde elimde salatalık gezerdim serasi olan ablalar hamile oldugumu bilmiyorlardı daha o zaman patronlar hariç kimseye söylememiştim cok seviyorum diye birkaç güne bir salatalik getiriyorlardi bana 🤣🤣🤣🤣
Ftsolgn nmtock41 benimkini de bazen ilaç bile kesmiyor. Öyle zamanlarda bı tane elma yiyorum hiç bir şeyim kalmiyor aklınızda olsun
MirzaM51 Mide koruyucu rabelis sabah aç karnına iciyorum kurtarıcım resmen bir bardak sudan bile midem yanıyordu