Ah ben … İlk hamileligimde doğuma gidene kadar kustum. Insanliktan cikmistim. Suan 19 haftalik hamileyim ve 1 yasinda kizim var yine ayni sekilde, en cok kizima yetemiyorum diye uzuluyorum. Ve yanimda kmse yok, tek basina ev isi, yemek yapmak zten iskence, klozetle butunlestim , kizimla zor ilgileniyorum hersey kokuyor ne yesem cikariyorum. Bu belki rahat gecer demistim ama oyle olmadi. Ve emzirdigim icin ilacta alamiyorum. Su hamilelikte hayirlisiyla bir bitse, Rabbim aratmadi cok sukur verdi ama gercekten bir tane daha hamilelik kaldircak gucum yok. Rabbim isteyene nasip etsin