miniktirtilim Oguzilke evet inanin bende ne alışveriş ne baska bisey hevesim istegim en önemlisi enerjim yok. Aynen dediginiz gibi sadece canimi kurtarmak istiyorum. SAbah esim isim oneriyor bana biz ilk kizimin ismini dogduktan 3 gün sonra karar verip koymuştuk diye. Aman diyorum ne koyarsan koy yeterki bitsin bu gebelik bi an evvel dogurayim o kadar bebeğe dair bi hissiyatım yokki. Canim yandıkça diğer kizima yetememe duygusuna suandan itibaren kapıldiysam ben klozetin basinda kusarken kizim bana sok olmus gozlerle bakarken hamilelige zerre sevinemiyorum.
Htcnal miniktirtilim ilki öyle oldugu halde ikinciyi yapmis olmaniz gercekten tebrik edilesi .5aylik ilk gebeligim,bir sıkıntı bitmeden digeri basliyor ve ben buyuk konusmak istemem ama ikinci bir cocugu hic dusunemiyorum. Size ve yavrulariniza saglikli omurler dilerim,insallah bu sefer digeri kadar zor gecirmezsiniz🙏🙏
miniktirtilim Htcnal tamamen esim icin istedim cok cok istiyordu hep soylerdi sevgililik nisanliyken falan hep cok cocuk hayali kurmus kendisi 4 kardes cunku o özlemi sevgiyi kiziminda tatmasini istiyor inanin evini bile bu hayalle almis buyuk olsu. Oyun odalari kendi odalari olsun diye her plani adimi ikinci cocuk sonra ucuncu cocuk uzerine gidiyordu ama kiyamadigindan oda dile getiremedi artik ben kabul ettim ama 9 ay daha cekerim dedim ama ne yazikki 9. Haftada yenik düştüm belki yanimda olsaydi kizimla ilginenen biri olsaydı bu kadar kotu olmazdim diye dusunuyorum bazen. Ama rabbim saglik sıhhat versin sikinti olmasin asla asla 3. Cocuk yapmam rabbim olanlara can sagligi versin.
miniktirtilim KbrErr ben hamile oldugumu ogrendigim an ilac kullanacagimi bildigim icin aninda sutu kestim ilk haftadan. Cunku biliyorum serumlarla ilaclarla yine gececek bu gebelik dedim ne yazikki oylede oldu. Ama dediginiz gibi kizima yetemeem duygusu suan kahrediyor. Normalde hic uyumam oglenleri ama suan o uyuyunca bende yanina kivriliyorum agri sancidan ayakta duramıyorum kalkiyoruz yemek yok. Kokudan tiskindigimden surekli hizli hizli yapip cikiyorum mutfaktan o sirada meyve ile kizimi gecistiriyorum patates kizartmasi cok seviyoe diye istiyor oyle kokudan tiksiniyorum ki yapmak istemiyorum ama bu sabah aglaya aglaya yaptim sonrasinda 1 saat maalesef kafami kaldiramadim klozetten😔😥
Htcnal miniktirtilim Yanlis anlamadiniz insallah ,yargilamak icin soylemedim,gercekten buyuk fedakarlik oldugunu dusundugum icin oyle yazdim.Yasayan bilir zorlugunu,Allah guc ,kuvvet,kolaylik versin 😕
Sevinc86 miniktirtilim Esin Ailen kayinvaldengil yada hicmi bi komsun arkdasin yok canim böglede 2 yasindaki kizina faydan yok ki
miniktirtilim Sevinc86 annemler baska sehirde yaşıyorlar Kayinvalidem gil pek yakin degil ve bilmiyorlar hamile oldugumu suan çünkü ilkindede ayni seyi yasadigim icin cok söylendiler 9 ay biktilar resmen benden artik o yuzden asla biz 2. Torun istemiyoruz senden diyorlwr tekrar kusacaksan falan sakin hamile kalma modundalar Bende soylemedim acikcasi hamileligimi onlara. Komsumda hic yok pandemi sebebiyle kimseyle git gel olmadi 3 yildir evliyim…
gamze443 miniktirtilim bence ilaç kullanmalısın bu kadar eziyet çekmeye değmez bebeğe bişey olur diye korkma birazda psikolojıni düşün bende kullandım çok zor bir durumda aşlah yardımcın olsun.
miniktirtilim gamze443 ilac kullaniyorum zaten belirtmişim Prillam kullaniyorum 4 adet Haftada 1 serum aliyorum bi sekilde Mide ilaci aliyorum vs ama ne yazikki etki etmiyor tam anlami ile. Ya hastanede full 9 ay yatis yapmam lazim bir fiil hic cikmadan yada bu sekilde gecmesi lazim dedi en son doktor..
Sevinc86 miniktirtilim cok üzüldüm senin Adina inanki kayinvalden ile konus bence sonunca oglunun bebegini tasiyorsun sana bakmasin gelsin torununa baksin bari sende o Ara serum fln vurdurmaya git gecmis olsun ins Rabim kucagina almayi nasip etsin ögle Benimde bi arkdasim var sen gibi kayinvaldesi onda kaliyor kiz hic birseye ellini sürmüyor oda 2. hamile ..