Gzm23 vallahi kimsenin başına gelmesin yaşadıklarım çok zordu, Rabbim sizede tez zamanda sağlık versin inşallah sağlıklı doğumlarınız olur , zaten olumsuz bişey dendiğinle bebekle ilgili özellikle bir çok doktora danışma taraftarıyım tek doktorla kalınmamalı çünkü doktorlarda sallamıyor bazen kendi evladı değilki, senin acını anlamaz